- Креативність та творчий потенціал вчителя
- «Ініціативність, здатність до організаторської діяльності» (Туріщева Л. В. Психологічний портрет учителя)
- Методика визначення стресостійкості та соціальної адаптації Холмса і Раге
- Самооцінка психічних станів за методикою Г. Айзенка
- РІВЕНЬ ТРИВОЖНОСТІ ТА ПСИХІЧНОГО НАПРУЖЕННЯ ДИТИНИ (за О. Захаровим)
- Чи готова дитина до відвідування дитячого садка (опитувальник для батьків)
- Тест Для вчителів "Чи люблять Вас діти?"
- Який Ваш шлях до щастя?
- Визначення рівня комунікативності
- «Чи тебе піддають психологічному насильству?»
Тест з педагогіки
1. Педагогіка це:
А) наука про передачу даних;
Б) наука про освіту;
В) наука про виховання.
2. Які завдання ставляться перед педагогічною наукою?
А) виховання, навчання підростаючого покоління;
Б) пізнання законів виховання, озброєння педагогів-практиків знанням теорії навчально-виховного процесу;
В) вивчення виховання як чинника духовного розвитку людей.
3. Що визначило розвиток педагогіки як науки?
А) прогрес науки і техніки;
Б) турбота батьків про щастя дітей;
В) біологічний закон збереження роду;
Г) об'єктивна потреба у підготовці людини до життя і праці;
Д) підвищення ролі виховання у суспільному житті.
4. це те, що залишається, коли все забуто.
А) надія;
Б) склероз;
В) освіту.
5. Наведіть відповідність
6. Наведіть відповідність
7. Процес виховання це:
А) Цілеспрямований і організований процес формування особистості;
Б) Спрямований вплив на людину з боку громадських інститутів з метою формування у нього певних знань, поглядів і переконань, моральних цінностей;
В) Передача накопиченого досвіду від старших поколінь до молодших.
8. Відображення людиною об'єктивної дійсності у формі фактів, уявлень, понять і законів науки це:
А) навчання;
Б) знання;
В) життєвий досвід.
9. Навчання це:
А) спеціально організований, целеполагающей і керований процес взаємодії вчителя та учнів спрямований на засвоєння ЗУНов, формуваннясвітогляду, розвитку розумових сил і потенційних можливостей учнів, закріплення навичок самоосвіти у відповідності з поставленими цілями;
Б) Передача знань від вчителя до учнів з метою соціальної адаптації та підготовки їх до життя;
В) Організація самостійної навчальної роботи учнів з метою оволодіння знаннями, вміннями та навичками.
10. Метою виховання є:
А) Орієнтація на цінності, які будуть пріоритетними для людини;
Б) Розвиток почуттів, інтуїції, виховання душі;
В) Розвиток людського «Я».
11. Традиційними методами дослідження в педагогіці є:
А) Моніторинг та контент-аналіз;
Б) Рольові ігри;
В) Спостереження і вивчення досвіду.
12. Галуззю педагогіки не є:
А) Естетика;
Б) Корекційна педагогіка;
В) Тифлопедагогіка.
13. Світову славу російської педагогіки приніс:
А) К.Д. Ушинський
Б) В.А. Сухомлинський
В) А.С. Макаренко
14. Основу навчання складають:
А) Наступність і передача накопиченого досвіду від старших поколінь до молодших;
Б) Самонавчання, самовиховання і самоактуалізація;
В) Знання, вміння і навички.
15. Соціалізація це-
А) Процес засвоєння і активного відтворення людиною соціального досвіду;
Б) Процес формування особистості в певному соціальному середовищі;
В) Завантаження та передача накопиченого досвіду від вчителя учням.
16. Не є вченим-педагогом:
А) Ушинський К.Д.
Б) Макаренко А.С.
В) Виготський Л.С.
17. Основою для утворення педагогіки як науки була:
А) Психологія;
Б) Філософія;
В) Антропологія.
18. Провідна категорія педагогіки це -
А) Освіта;
Б) Виховання;
В) Соціалізація.
19. Наведіть відповідність:
20. Процес целепологания має на увазі:
А) постановку цілей;
Б) обгрунтування і постановку цілей;
В) постановка правильної мети.
21. Педагогічний процес це:
А) система, що об'єднує в собі процеси навчання, виховання, розвиток;
Б) процес формування соціально адаптованої особистості;
В) сукупність процесів, суть яких полягає в тому, що соціальний досвід перетворювався на якості формованого людини.
22. Компонентами педагогічного процесу є:
А) педагоги, виховуваних, умови виховання;
Б) цільову, діяльнісний, трудовий;
В) цільовий, змістовний, результативний, діяльнісний.
23. Головною метою освіти є:
А) засвоєння необхідних знань, умінь, навичок;
Б) формування особистості, здатної до саморозвитку, самонавчання, самоактуалізації, самостійному прийому рішень і рефлексії над власною поведінкою;
В) активне включення учня в освітній процес.
24. Цілісність педагогічного процесу полягає в:
А) у підпорядкуванні всіх процесів, що його утворюють, головною, загальної та єдиної мети-формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості;
Б) в тому, що всі процеси, що утворюють педагогічний процес протікають в одних і тих же умовах;
В) в тому, що всі процеси, що утворюють педагогічний процес мають загальну методологічну основу.
25. Визначальним фактором при постановці мети виховання є:
А) рівень розвитку педагогічної науки і практики;
Б) ідеологія і політика держави;
В) потреби суспільства.
26. Педагогіку як самостійну науку виділив:
А) Демокріт;
Б) Ян Амос Каменський;
В) Джон Локк.
27. Формування ціннісного ставлення в житті, що забезпечує стійке і гармонійний розвиток особистості (виховання почуття обов'язку, справедливості, щирості, відповідальності та інших якостей, здатних надати вищий сенс справах, думок і почуттів людини) це-
А) виховний процес;
Б) духовне виховання;
В) соціальне виховання.
28. Закон паралельної дії полягає в тому, що:
А) педагог впливає на особистість через колектив;
Б) педагог впливає на особистість, а колектив на педагога;
В) відбувається паралельний вплив педагога на учнів, а учні на педагога.
29. Основними категоріями педагогіки є:
А) педагогічний процес, процес виховання і процес навчання;
Б) навчання, освіта, виховання;
В) навчання, освіта, виховання, розвиток і формування.
30. Процес становлення людини як соціальної істоти під впливом усіх без винятку факторів - екологічних, соціальних, економічних, ідеологічних,психологічних і т.д., досягнення рівня зрілості, стійкості це -
А) розвиток;
Б) формування;
В) виховання;
Г) соціалізація.