|
Учитель майбутнього моїми очима ( Мащенко Юлія, Варвинська ЗОШ I-III cтупенів)Учитель майбутнього моїми очима
Учитель.
Яке ж це тепле, ніжне й водночас нев'януче слово! Професія вчителя завжди вічна. Адже не є секретом, що мудрий вчитель, формуючи інтелект особистості, творить долю нації, долю країни. Отож у народі справедливо кажуть: «Учитель – архітектор, творець майбутнього». Яким же повинен бути він – майбутній учитель? Які якості будуть притаманні йому? Останнім часом я часто задумуюся над змістом цих питань, адже мрію стати вчителем. Розумію, що професія вчителя важка, але водночас цікава й творча. Педагог несе велику відповідальність за майбутнє країни, бо від нього залежить рівень інтелектуального розвитку й глибока духовність завтрашнього дня. Сьогодні багато моїх однокласників чомусь вважають, що вчитель майбутнього – це пошукова система Google: що не запитай – на все є відповіді. Проте, я такої думки не поділяю й переконана, що вони помиляються. Адже ніяка, навіть найсучасніша машина ніколи не зрозуміє наш внутрішній світ, не заспокоїть, не пожаліє.
Тільки «живий» шкільний вчитель зможе це зробити, сіючи у наших серцях «розумне, мудре, вічне». Видатний педагог К.Д.Ушинський говорив: «Учитель – це життєдайний промінь сонця для молодої душі, який нічим замінити не можливо». Погодьтеся, ці слова дуже точно передають значення педагога в житті людини. Звичайно, за майже одинадцять років, що я провела в шкільних стінах, мені зустрічалися різні вчителі. Одні з них були лише тими, хто передає знання й досвід традиційними методами, а деякі – назавжди стали вірними друзями й, порадниками, світло яких буде мені життєвим дороговказом ще багато років поспіль. На своїх уроках вони активно використовували різноманітні інноваційні засоби навчання: комп'ютери, електронні книги, мультимедійну дошку. Було дуже цікаво. За лічені секунди я швидко й легко знаходила будь-яку потрібну інформацію і вже зовсім непотрібно було йти в бібліотеку, щоб довго гортати сторінки підручників, довідників чи журналів. Отож я переконана, що вчитель майбутнього повинен іти в ногу з часом і вільно володіти новітніми інформаційно-комунікативними технологіями, бути людяним, комунікабельним і авторитетним. Звичайно, авторитет завойовується не лише глибокими знаннями, але й довірою. Щоб завоювати довіру школярів, необов'язково поділяти всі світоглядні погляди учнів, але знати про них і розуміти, думаю, необхідно. Час не стоїть на місці, сучасне життя безперервно змінюється, у дітей постійно з'являються нові інтереси, захоплення, ідеали, і вчитель повинен завжди це пам'ятати. Думаю, що відмінними рисами справжнього педагога повинні стати постійний саморозвиток і самовдосконалення, розширення власного кругозору й кругозору дітей, удосконалення навчально-виховних методів роботи за рахунок європейських надбань. Адже сьогодні, коли ми впевнено крокуємо в Європу, нам потрібно формувати загальнолюдські цінності виключно на основі Добра, Любові та Поваги. А їх нам, погодьтеся, ой як не вистачає!
Отже, на мою думку, вчитель майбутнього – це, безперечно, надмодерна, всебічно розвинена, яскрава творча особистість із сильним характером, міцними нервами та багатою фантазіє, яка завжди буде даруватиме своїм вихованцям хороші знання й частинку свого щирого, доброго серця. 29.01.13 року
|
ТРЕНАЖЕР З ПРАВОПИСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИЗНО КЛУБСАЙТ ОЛЕКСАНДРА АВРАМЕНКАЕКСПРЕС-УРОКИМОВНИЙ БАРДОВІДНИК З УКРАЇНСЬКОГО СЛОВОВЖИВАННЯПОСІБНИК ЄВГЕНІЇ ЧАК "ЧИ ПРАВИЛЬНО МИ ГОВОРИМО?"ОФІЦІЙНИЙ САЙТ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ-А (-Я) ЧИ -У (-Ю) В РОДОВОМУ ВІДМІНКУЛІНГВІСТИЧНИЙ ПОРТАЛКОРПУС УКРАЇНСЬКОЇ МОВИПОРТАЛ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ |